Nová smlouva s O2 Family

HLAVNÍ VÝHODY

  • Cenově zvýhodněné tarify pro Vás a Vaše blízké.
  • Každý člen NOS PČR může využít nabídky až pro 5 telefonních čísel.
  • Neomezené volání zdarma na všechna čísla využívající tento program pro NOS PČR a na služební O2 mobilní čísla PČR.
  • Smlouva je vedena na Vás nebo na osobu, které umožníte využít této nabídky.
  • Webová samoobsluha nebo zákaznická linka O2 Family pro snadnou správu služeb

 

Jste Vy nebo Vaši blízcí uživateli stávajícího programu pro NOS PČR pod Rámcovou dohodou O2?

Pro zachování svého telefonního čísla a získání nového tarifu od O2 Family je nutné si zadat od 3. do 31. ledna 2018 objednávku na webu www.o2family.cz nebo na zákaznické lince O2 Family 841 117 118!

Otázky a odpovědi k převodu čísel do O2 Family

Jak se dozvím, jak mám postupovat?

Kompletní informace budou odeslány 3. 1. 2018 přes SMS na všechna čísla koncových uživatelů stávajícího programu. Informace bude obsahovat přihlašovací kód potřebný pro zadání objednávky a návod, jak postupovat.

Jaké údaje budu potřebovat při vyplňování objednávky na webu www.o2family.cz nebo na zákaznické lince O2 Family 841 117 118?

Přihlašovací kód, který obdržíte v SMS, údaje z platného občanského průkazu nebo pasu. Pak také číslo SIM karty, patřící k převáděnému telefonnímu číslu (naleznete ho zpravidla na zadní straně SIM karty).

Co se stane, pokud nezadám objednávku do 31. ledna 2018?

Po tomto datu budou služby na čísle omezeny.

Mohu se s dotazy nebo požadavky obrátit přímo na O2 prodejnu?

S požadavky a dotazy souvisejícími s převodem telefonního čísla do O2 Family se prosím obracejte výhradně na zákaznickou linku O2 Family 841 117 118. O2 Prodejny jsou Vám k dispozici při řešení nákupu HW nebo pokud požadujete výměnu SIM karty.

Mám zájem o tuto nabídku i pro své další blízké, jak mám postupovat?

Každý člen má nárok na celkem 5 čísel s tarify O2 Family. Smlouva může být vedena na Vás nebo na osobu, které umožníte využít této nabídky. Pro získání přihlašovacího kódu potřebného pro čerpání nabídky požádejte telefonicky nebo e-mailem pracovníky NOS PČR pana Ondřeje Nechvátala (739534534; nechvatal@nosp.cz) nebo paní Ilonu Královou (734266265; kralova@nosp.cz).

Chci tarif O2 Family pro další číslo, které zatím využívá služeb jiného operátora, jak mám postupovat?

V případě převodu čísla od jiného operátora (včetně O2) nejprve zažádejte o ukončení smlouvy. ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele), která Vám předá, zadejte do Objednávky. Zadat Objednávku můžete i v případě, že ČVOP dosud nemáte, sdělíte ho později operátorovi zákaznické linky O2 Family 841 117 118.

 

Ceník je neveřejný a naleznete ho u předsedy Vaší základní organizace.

 

Ondřej Nechvátal

Nezávislý odborový svaz Policie České republiky
Bartolomějská 306/7
110 00 Praha 1
Tel: +420 739 534 534
e-mail:nechvatal@nosp.cz
web:http://www.nospcr.cz