RYCHLÝ PANEL

T-Mobile – zvýhodněná volání pro členy a jejich rodiny a jak je využít
SLEVY PRO ČLENY
T-Mobile – zvýhodněná volání pro členy a jejich rodiny a jak je využít
Sleva na právní služby AK Kopřiva
SLEVY PRO ČLENY
Sleva na právní služby AK Kopřiva
O2 Family – zvýhodněná volání pro členy a jejich rodiny a jak je využít
SLEVY PRO ČLENY
O2 Family – zvýhodněná volání pro členy a jejich rodiny a jak je využít
Allianz pojišťovna – slevy na pojistkách
SLEVY PRO ČLENY
Allianz pojišťovna – slevy na pojistkách
Alza
SLEVY PRO ČLENY
Alza
Pojištění D.A.S. – sleva na pojištění
SLEVY PRO ČLENY
Pojištění D.A.S. – sleva na pojištění

Postup hlášení škody způsobené zaměstnavali Generali České pojišťovně

PLATÍ PRO ŠKODNÍ UDÁLOSTI DO 31.12.2020.

Od 11.12.2019 došlo ke změně čísla pojistné smlouvy NOS PČR u Generali České pojišťovny a.s  na pojistnou smlouvu: Kolektivní pojištění odpovědnosti z výkonu povolání,  kdy je nutno při uplatnění škody vzniklé od 11.12.2019 udávat číslo pojistky 44817479-82.

Postup hlášení pojistné události z pojištění odpovědnosti za škody způsobené při výkonu povolání

Číslo Smlouvy Kolektivního pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou zaměstnavateli je 44817479-82, Číslo rámcové smlouvy je nutné vždy uvést při všech pojistných událostech, které se staly po datu 11. 12. 2019. Do pojistné události, která se stala před tímto datem, uvádějte číslo pojistné smlouvy 20883853-50 (do 11. 12. 2019)!!!

V rámci Kolektivního pojištění odpovědnosti je také produkt na ztrátu svěřených předmětů do částky 30.000,- na kalendářní rok. Všichni členi NOS PČR jsou automaticky pojištění na ztrátu svěřených předmětů a nemusí se připojišťovat.

 

Možnosti nahlášení pojistné události, které proveďte bez zbytečného odkladu:

1) Telefonicky na čísle klientského servisu 241 114 114 v pracovní den od 7 do 19 hodin.

2) Osobně na kterémkoliv obchodním místě Generali České pojišťovny.

Co k oznámení škody potřebujete:

1) Datum, čas a místo vzniku škodní události.

2) Číslo pojistné smlouvy.

3) Příčinu škody (popis škodného děje).

4) Rozsah škody včetně předpokládané výše.

5) Identifikační údaje, včetně kontaktních údajů pojištěného.

 

Jak se chovat při škodě:

1) Informujte poškozeného o svém odpovědnostním pojištění. Je-li to možné, vyzvěte ho k zachování stavu způsobeného škodní události pro nezbytné šetření Generali České pojišťovny případně k zajištění dostatečného důkazního materiálu k příčině a rozsahu škody (např. fotodokumentace, filmový záznam, zajištění svědků).

2) Zjistěte jméno a kontakty na poškozeného.

3) Bez zbytečných odkladů oznamte škodu pojišťovně.

 

Petr Cieluch, člen předsednictva za VS ČR
Nezávislý odborový svaz Policie České republiky
Bartolomějská 7
110 00 Praha 1
Tel: +420 734 412 425

e-mail: cieluch@nosp.cz

 

Sdílet tuto stránku

Přemýšlíte o členství a nechce se Vám zjišťovat veškerou právní ochranu a pojištění v komerční roční ceně přesahující 18.000 Kč, které svaz hradí za člena, řadu dalších benefitů a výhod, jež využívá více než 22 tisíc členů? Využijte náš kontaktní formulář.

V případě zájmu o členství stačí odeslat Váš kontakt, na němž Vás svaz osloví, zodpoví dotazy, případně pomůže s přijetím. Odešlete, vyslechněte a rozhodněte se, zda být členem …

Údaje jsou zpracovány jen pro kontaktování za účelem zájmu o členství, poté budou smazány.

Sledujte @nospcr