RYCHLÝ PANEL

T-Mobile – zvýhodněná volání pro členy a jejich rodiny a jak je využít
SLEVY PRO ČLENY
T-Mobile – zvýhodněná volání pro členy a jejich rodiny a jak je využít
Sleva na právní služby AK Kopřiva
SLEVY PRO ČLENY
Sleva na právní služby AK Kopřiva
O2 Family – zvýhodněná volání pro členy a jejich rodiny a jak je využít
SLEVY PRO ČLENY
O2 Family – zvýhodněná volání pro členy a jejich rodiny a jak je využít
Allianz pojišťovna – slevy na pojistkách
SLEVY PRO ČLENY
Allianz pojišťovna – slevy na pojistkách
Alza
SLEVY PRO ČLENY
Alza
Pojištění D.A.S. – sleva na pojištění
SLEVY PRO ČLENY
Pojištění D.A.S. – sleva na pojištění

Postup hlášení nemoci či úrazu pojišťovně Allianz

Nemoc nebo úraz vždy hlásit pod číslem rámcové smlouvy životního pojištění 080 001 795.

Škodní události nelze hlásit u rámcové smlouvy pojištění osob telefonicky ani vyplnit on-line hlášení na webu pojišťovny, ale pouze zaslat formuláře oznamující škodnou událost na e-mail pojišťovny nebo písemně na sídlo pojišťovny.

 

Škodní událost se oznamuje přímo pojišťovně, a to:

 

Úsek likvidace pojistných událostí

Allianz pojišťovna, a.s.

Ke Štvanici 656/3

186 00 Praha 8

Do emailu a nebo poštou přiložte:
  • Vyplněný formulář podle daného rizika (pracovní neschopnost, trvalé následky, invalidita, úmrtí). Číslo smlouvy: 080 001 795.
  • Vyplněný formulář Čestné prohlášení k ohlášení škodné události 
  • Podklady nutné pro likvidaci pojistné události (např. kopie dokladu o pracovní neschopnosti, zdravotní dokumentaci, apod.)
  • Lékařské zprávy (z prvního ošetření a případného dalšího léčení, propouštěcí zprávu v případě hospitalizace aj.)
  • Další dokumenty vztahující se k události (rozhodnutí o dočasné pracovní neschopnosti, policejní protokol, protokol o pracovním úrazu, rozhodnutí ČSSZ o přiznání invalidního důchodu aj.)
  • V případě, že se bude jednat o pokračování pojistné události z pojištění pracovní neschopnosti, která započala před 1.1.2021 u Genereli České pojišťovny a.s., přiložte poslední likvidační dopis od předchozí pojišťovny, aby Allianz pojišťovna mohla navázat a pokračovat v likvidačním šetření.
Kdy oznámit škodní událost?
 

Při pracovní neschopnosti je nutné škodu oznámit v průběhu  neschopnosti, po uplynutí odkladné doby, ale nejpozději však do 7 dnů od skončení odkladné doby.

V případě pozdějšího nahlášení nemusí pojišťovny vyplatit plnění za dny do oznámení škodní události, pojišťovna však přitom vezme v úvahu, zda bylo oznámení objektivně možné.

Odkladná doba je při pracovní neschopnosti následkem úrazu pro osoby ve služebním i zaměstnaneckém poměru 14 dní.

Odkladná doba je při pracovní neschopnosti následkem nemoci pro osoby ve služebním poměru 28 dní a osoby v zaměstnaneckém poměru 14 dní.

 

Pojištění pracovní neschopnosti se nevztahuje na pracovní úrazy. 

V případě jakýchkoliv dotazů či nejasností pište na email nos@satum.cz.

Kde najdu formuláře daného rizika a čestné prohlášení pro pojišťovnu? 

Všechny formuláře dle daného rizika a čestné prohlášení najdete  na stránkách pojišťovny Allianz nebo níže na této stránce, případně on-line na webu pojišťovny www.allianz.cz odkaz na konci úvodní stránky Dokumenty a formuláře, dále odkaz Hlášení škody – životní pojištění https://www.allianz.cz/pojisteni/pro-klienty/ dokumenty-a-formulare.html#hlaseni-zivotnipojisteni

Přemýšlíte o členství a nechce se Vám zjišťovat veškerou právní ochranu a pojištění v komerční roční ceně přesahující 18.000 Kč, které svaz hradí za člena, řadu dalších benefitů a výhod, jež využívá více než 21 tisíc členů? Využijte náš kontaktní formulář.

V případě zájmu o členství stačí odeslat Váš kontakt, na němž Vás svaz osloví, zodpoví dotazy, případně pomůže s přijetím. Odešlete, vyslechněte a rozhodněte se, zda být členem …

Údaje jsou zpracovány jen pro kontaktování za účelem zájmu o členství, poté budou smazány.