RYCHLÝ PANEL

T-Mobile – zvýhodněná volání pro členy a jejich rodiny a jak je využít
SLEVY PRO ČLENY
T-Mobile – zvýhodněná volání pro členy a jejich rodiny a jak je využít
Sleva na právní služby AK Kopřiva
SLEVY PRO ČLENY
Sleva na právní služby AK Kopřiva
O2 Family – zvýhodněná volání pro členy a jejich rodiny a jak je využít
SLEVY PRO ČLENY
O2 Family – zvýhodněná volání pro členy a jejich rodiny a jak je využít
Allianz pojišťovna – slevy na pojistkách
SLEVY PRO ČLENY
Allianz pojišťovna – slevy na pojistkách
Alza
SLEVY PRO ČLENY
Alza
Pojištění D.A.S. – sleva na pojištění
SLEVY PRO ČLENY
Pojištění D.A.S. – sleva na pojištění

Postup hlášení škody způsobené zaměstnavateli u Pojišťovny Allianz

Škodu  způsobenou zaměstnavateli oznamte přímo pojišťovně, a to

Pojištěný má povinnost oznámit škodu bez zbytečného odkladu!

Při hlášení škody je nutné uvést číslo smlouvy 380001882. Bez něj nelze škodu nahlásit.

Pokud je hlášena škoda přes web, je zapotřebí doplnit Vaše kontaktní údaje (telefon a e-mail), v případě poškození služebního vozidla, i jeho registrační značku.

Po registraci škody obdržíte její číslo, které slouží jako Vaše identifikační značka pro komunikaci s pojišťovnou.

Po obdržení čísla škody vyčkejte na další pokyny, které Vám obvykle do dvou pracovních dní přijdou na Váš kontaktní email.

Po nahlášení pojišťovně vložte prostřednictvím webu www.allianz.cz/likvidace vložte následující dokumenty:

·        Konečné rozhodnutí o náhradě škody obdržené od škodní komise

 

Při škodách na motorových vozidlech (v případě opravy v AUTO JAROV, s.r.o.):

·        Pojištěný škodu nahlásí na pojišťovnu, viz výše

·        Po nahlášení pojistné události kontaktujte příslušné automobilní oddělení

·        Vozidlo bude opraveno v servisu, který dodá pojišťovně veškeré potřebné dokumenty

 

Při škodách na motorových vozidlech (v případě opravy v jiných autoservisech, popř. vlastních dílnách):

·        Pojištěný škodu nahlásí na pojišťovnu, viz výše a domluví se s ní na prohlídce vozidla, pokud to bude pojišťovna vyžadovat

·        Po nahlášení pojistné události kontaktujte příslušné automobilní oddělení

·        Po vydání konečného rozhodnutí o náhradě škody předá pojištěný podklady od zaměstnavatele na pojišťovnu 

 

V případě všeobecných dotazů ke sjednanému pojištění se obracejte na Mgr. Petra Strouhala emailem nos@satum.cz nebo na telefonu +420 587 332 241. 

 

Pokud potřebujete informace k již nahlášené škodě, kontaktujte zákaznickou linku Allianz pojišťovny + 420 241 170 000.

 

 

Podrobné informace naleznete níže.

letak-Allianz-odpovednost.pdf

×

Přemýšlíte o členství a nechce se Vám zjišťovat veškerou právní ochranu a pojištění v komerční roční ceně přesahující 18.000 Kč, které svaz hradí za člena, řadu dalších benefitů a výhod, jež využívá více než 21 tisíc členů? Využijte náš kontaktní formulář.

V případě zájmu o členství stačí odeslat Váš kontakt, na němž Vás svaz osloví, zodpoví dotazy, případně pomůže s přijetím. Odešlete, vyslechněte a rozhodněte se, zda být členem …

Údaje jsou zpracovány jen pro kontaktování za účelem zájmu o členství, poté budou smazány.