POMOC a SOLIDARITA

SLEVY PRO ČLENY

O2 Family – zvýhodněná volání pro členy a jejich rodiny a jak je využít
O2 Family – zvýhodněná volání pro členy a jejich rodiny a jak je využít
Sleva na právní služby AK Kopřiva
Sleva na právní služby AK Kopřiva
T-Mobile – zvýhodněná volání pro členy a jejich rodiny a jak je využít
T-Mobile – zvýhodněná volání pro členy a jejich rodiny a jak je využít
Allianz pojišťovna – slevy na pojistkách
Allianz pojišťovna – slevy na pojistkách
Pojištění D.A.S. – sleva na pojištění
Pojištění D.A.S. – sleva na pojištění
Alza
Alza
Yello energy
Yello energy
Domluv si slevu
Domluv si slevu
Zelená cesta pro veterány NOS PČR ve Vojenské nemocnici Brno
Zelená cesta pro veterány NOS PČR ve Vojenské nemocnici Brno
Xella
Xella
Robotworld – specialista na roboty
Robotworld – specialista na roboty
Forest park hotel
Forest park hotel
SPA
SPA
Krmivo Platinum
Krmivo Platinum
Telly – digitální televize
Telly – digitální televize
Datart
Datart
NH Car
NH Car
CK Zemek
CK Zemek
Motora
Motora
Pneumatiky.cz
Pneumatiky.cz
České dráhy – IN KARTA
České dráhy – IN KARTA
Wienerberger
Wienerberger

TWITTER @NOSPCR

Postup hlášení škody způsobené zaměstnavateli u Pojišťovny Allianz

Škodu  způsobenou zaměstnavateli oznamte přímo pojišťovně, a to

Pojištěný má povinnost oznámit škodu bez zbytečného odkladu!

Při hlášení škody je nutné uvést číslo smlouvy 380001882. Bez něj nelze škodu nahlásit.

Pokud je hlášena škoda přes web, je zapotřebí doplnit kontaktní údaje pojištěného (telefon, e-mail), v případě škody na vozidle i registrační značku.

Doporučený postup

 

Jakmile obdržíte číslo škody, prostřednictvím webu www.allianz.cz/likvidace vložte následující dokumenty:

·        Konečné rozhodnutí o náhradě škody obdržené od škodní komise

 

Při škodách na motorových vozidlech (v případě opravy v AUTO JAROV, s.r.o.):

·        Pojištěný škodu nahlásí na pojišťovnu, viz výše

·        Po nahlášení pojistné události kontaktujte příslušné automobilní oddělení

·        Vozidlo bude opraveno v servisu, který dodá pojišťovně veškeré potřebné dokumenty

 

Při škodách na motorových vozidlech (v případě opravy v jiných autoservisech, popř. vlastních dílnách):

·        Pojištěný škodu nahlásí na pojišťovnu, viz výše a domluví se s ní na prohlídce vozidla, pokud to bude pojišťovna vyžadovat

·        Po nahlášení pojistné události kontaktujte příslušné automobilní oddělení

·        Po vydání konečného rozhodnutí o náhradě škody předá pojištěný podklady od zaměstnavatele na pojišťovnu 

 

V případě nejasností při likvidaci pojistné události prosím kontaktujte zákaznickou linku Allianz pojišťovny + 420 241 170 000 nebo e-mailem hlaseni@allianz.cz (do předmětu je nutno uvést číslo škody).

V případě jakýchkoliv dotazů kontaktujte Mgr. Petra Strouhala emailem nos@satum.cz nebo na telefonu +420 587 332 241. 

 

Podrobné informace naleznete níže.